Наприклад, лише деякі менеджери можуть обробляти чати. Адміністратори можуть не отримувати повідомлення про нові чати, але мати доступ до чатів для контролю переписки менеджерів.
Смайлики.
Запит номера телефону.
Історія чат-переписки в картці контакту і заявки.
Закриття/відкриття діалогів.
Звіти по чатах: по менеджерах, по месенджерах, по днях.
Як підключити інтеграцію
У вашому кабінеті SalesDrive перейдіть в розділ:
Установки → Загальні налаштування і інтеграції → Чати → Додати чатбот
Додайте посилання на ваші чатботи Viber і Telegram.
Обмеження чатботів
З чатботу ви не можете написати клієнту першим. Спочатку клієнт повинен написати в чатбот ("підписатися" на чатбот), і лише після цього ви можете писати клієнту через чатбот.
Щоб клієнт написав вам у чатбот:
розмістіть посилання на чатбот на вашому сайті;
або запросіть клієнта в чатбот із особистого акаунту.
Відеоогляд інтеграції з чатами Instagram, Facebook, Telegram, Viber