Шаблони повідомлень. Можливість налаштувати різні шаблони для різних месенджерів.
Привітання - автоматичне повідомлення коли клієнт вперше написав у чатбот.
Створення контакту і заявки з чату.
Налаштування доступу менеджерів до чатботів.
Наприклад, лише деякі менеджери можуть обробляти чати. Адміністратори можуть не отримувати повідомлення про нові чати, але мати доступ до чатів для контролю переписки менеджерів.
Смайлики.
Запит номера телефону.
Історія чат-переписки в картці контакту і заявки.
Закриття/відкриття діалогів.
Звіти по чатах: по менеджерах, по месенджерах, по днях.
Як підключити інтеграцію
У вашому кабінеті SalesDrive перейдіть в розділ:
Установки → Загальні налаштування і інтеграції → Чати → Додати чатбот
Додайте посилання на ваші чатботи Viber і Telegram.
Обмеження чатботів
З чатботу ви не можете написати клієнту першим. Спочатку клієнт повинен написати в чатбот ("підписатися" на чатбот), і лише після цього ви можете писати клієнту через чатбот.
Щоб клієнт написав вам у чатбот:
розмістіть посилання на чатбот на вашому сайті;
або запросіть клієнта в чатбот із особистого акаунту.
Відеоогляд інтеграції з чатами Viber, Telegram, Instagram, Facebook