CRM для продажу обладнання
Послідовно просувайте клієнта по воронці продаж. Відстежуйте всю історію комунікацій з клієнтом: дзвінки, зустрічі, емейли.
Послідовно просувайте клієнта по воронці продаж. Відстежуйте всю історію комунікацій з клієнтом: дзвінки, зустрічі, емейли.
Налаштуйте воронку продаж під себе, наприклад:
Скільки кожен з менеджерів обробив потенційних клієнтів, і який відсоток перетворився в продажі.
Вся email-переписка зберігається в карточці заявки/контакту.
Навіть через півроку ви легко згадаєте, про що ви листувалися з клієнтом.
Обмежте доступ до заявок/контактів/дзвінків, щоб:
Отримуєте заявки з сайту? Підключіть веб-форми на сайті до SalesDrive:
При продажу обладнання, фіксуйте в CRM також і витрати!
Оформлюйте доставку обладнання Новою Поштою, не виходячи з CRM SalesDrive:
Контроль оплат:
Зручна база документів: