Публічний договір (оферта) про надання послуг доступу до онлайн-сервісу CRM-системи SalesDrive
Публічний договір (оферта) про надання послуг доступу до онлайн-сервісу CRM-системи SalesDrive
чинний з 01.07.2023 р.
Цей документ являє собою відкриту пропозицію (Оферту) Товариства з обмеженою відповідальністю "СЕЙЛС ДРАЙВ" (надалі - «Виконавець») в особі директора Стеклова Олексія Андрійовича, що діє на підставі Статуту, щодо укладення Договору про надання послуг доступу до онлайн-сервісу CRM-системи SalesDrive (далі - Договір) на викладених у цій Оферті умовах.
Загальні положення
Цей Договір є публічним договором в розумінні статті 633 Цивільного кодексу України, а особа, яка приймає пропозицію (оферту) про укладення Договору (здійснює акцепт) стає Замовником відповідно до статті 642 Цивільного кодексу України, статті 11 Закону України "Про електронну комерцію" та умов цього Договору.
Договір є пропозицією необмеженому колу фізичних і юридичних осіб укласти з Виконавцем Договір шляхом повного і безумовного прийняття умов цього Договору.
Умови Договору є однаковими для усіх осіб, які вирішили прийняти умови цього Договору.
Договір є договором приєднання в розумінні статті 634 Цивільного кодексу України, оскільки його умови визначені Виконавцем і можуть бути прийняті Замовником лише шляхом приєднання до запропонованого Договору вцілому. У разі незгоди Замовника з усіма чи окремими положеннями цього Договору укладення Договору не відбувається.
Приєднанням до Договору вважається оплата послуг Виконавця шляхом безготівкового переказу коштів на підставі рахунку, виставленого Виконавцем, в тому числі, з використанням електронних платіжних засобів.
Договір вважається укладеним з дати надходження Виконавцю оплати за послуги, здійсненої Замовником на умовах, встановлених цим Договором.
Вчинення Замовником дій, передбачених пунктом 1.5 цього Договору, вважається прийняттям Замовником пропозиції про укладення Договору (здійснення акцепту), а також підтверджує факт повного і безумовного прийняття Замовником умов цього Договору. Приймаючи пропозицію Виконавця (оферту), Замовник погоджуєтесь з усіма умовами цього Договору і підтверджує, що йому зрозумілий зміст Договору і правові наслідки його укладення.
Договір є електронним договором в розумінні статті 3 Закону України "Про електронну
комерцію", укладається з використанням доступних інформаційно-телекомунікаційних систем та не може бути визнаний недійсним у зв’язку з його вчиненням в електронній формі.
Цей Договір у паперовій формі може бути наданий за зверненням Замовника, а також може бути роздрукований Замовником самостійно з веб-сайту Виконавця: https://salesdrive.ua/.
Терміни
Оферта - пропозиція Виконавця про укладення Договору, розміщена на веб-сайті Виконавця https://salesdrive.ua/ та викладена Виконавцем в умовах цього Договору, що адресована невизначеному колу фізичних і юридичних осіб.
Акцепт - повне, безумовне та беззастережне прийняття Замовником умов Договору шляхом оплати послуг Виконавця.
Замовник - фізична або юридична особа, яка отримує від Виконавця послуги на умовах,
передбачених Договором.
Сервіс – програмна продукція у вигляді онлайн-сервісу CRM-системи SalesDrive.
Доступ - надання права користуватися Сервісом шляхом реєстрації логіну та паролю.
Суперадміністратор - користувач, якого створює Замовник під час реєстрації (створення облікового запису) в Сервісі.
Додаткові користувачі - користувачі, яких створює Суперадміністратор.
Користувачі - Суперадміністратор разом з додатковими користувачами Сервісу.
Активні користувачі - Суперадміністратор разом з активними (не дезактивованими) користувачами Сервісу.
Обліковий запис - сукупність налаштувань Сервісу та даних, які зберігають Користувачі.
Предмет договору
Виконавець надає Замовнику послуги з оброблення даних та розміщення інформації на веб-вузлах, а саме:
надає Замовнику право використовувати Сервіс у межах його функціонального призначення.
надає Замовнику послуги щодо забезпечення належного використання Сервісу Замовником, перелік яких зазначений у пункті 5.6. цього Договору.
Використання Замовником Сервісу обмежується функціональним призначенням Сервісу.
Використання Замовником Сервісу обмежується параметрами Облікового запису та Доступу до Сервісу відповідно до умов цього Договору, а також кількістю користувачів та додаткових користувачів за вибором Замовника, яким Замовник створює та надає Доступ до Сервісу.
Замовник може використовувати Сервіс лише в форматі онлайн шляхом доступу до Сервісу за допомогою мережі Інтернет. Замовник не має можливості та зобов’язується не завантажувати/створювати додаткові копії Сервісу з будь-якою метою.
Під час використання Сервісу Замовник є кінцевим споживачем Сервісу.
Функції Сервісу
Виконавець може модифікувати, додавати функції Сервісу без узгодження з Замовником.
Виконавець бере до уваги побажання Замовника по вдосконаленню Сервісу, проте не гарантує їх виконання.
Сервіс надається за принципом "Як є". Виконавець не несе відповідальності за невідповідність функцій Сервісу очікуванням Замовника.
Перевірка відповідності функцій Сервісу своїм потребам, Замовник перевіряє під час безкоштовного тестового періоду 14 днів.
Сервіс працює на серверах, якими управляє Виконавець.
На об'єм даних, що зберігаються в Сервісі в обліковому записі Замовника, діють ліміти (обмеження), вказані на сторінці https://salesdrive.ua/prices/.
Доступ до Сервісу
Доступ до Сервісу здійснюється через інтернет-браузер:
- Chrome версії 50.0 або вище;
- Firefox версії 50.0 або вище;
- Opera версії 45 або вище.
У браузерах Microsoft Edge і Safari деякі функції Сервісу можуть бути обмеженими.
Замовник створює Доступ Суперадміністратора, а також Доступи для додаткових користувачів Сервісу.
Замовник відповідає за безпечне збереження Доступів Користувачів. Замовник несе відповідальність за втрату чи витік даних, пов'язаних із потраплянням Доступів Користувачів до сторонніх осіб, у тому числі внаслідок викрадення Доступів з комп'ютерів Користувачів комп'ютерними вірусами чи шпигунськими програмами.
Під одним логіном не можна користуватися Сервісом одночасно з 2 різних пристроїв.
Замовник може дезактивувати додаткових користувачів. Дезактивовані користувачі не мають доступ до Сервісу. Замовник не може дезактивувати Суперадміністратора.
Співробітники Виконавця можуть отримувати доступ до акаунту Замовника в цілях:
Здійснення технічної підтримки;
Реагування на звернення Замовника;
Виправлення помилок в Обліковому записі Замовника.
Обов'язки Замовника
Замовник зобов'язується сплатити винагороду за використання Сервісу протягом розрахункового періоду до початку розрахункового періоду відповідно до п. 8 цього Договору. У разі несплати Замовником такої винагороди за даний розрахунковий період, доступ до Сервісу закривається з початку цього розрахункового періоду.
Обов’язки Виконавця
Виконавець забезпечує доступ до Сервісу 24 години на добу сім днів на тиждень 365-366 днів на рік не менше 99% часу, при цьому доступ до Сервісу може бути обмеженим в разі:
Аварії серверів.
Робіт з модифікації Сервісу.
Настанні форс-мажорних обставин.
Інших подій, незалежних від Виконавця.
Виконавець буде докладати зусиль, щоб роботи, вказані в п. 7.1.2, відбувалися в нічні години, в вихідні дні, або в неробочий час.
Виконавець зобов'язується не передавати дані Замовника, які зберігаються в Сервісі, особам третім.
Вартість послуг і порядок розрахунків
Розрахунковий період - один квартал, або один рік.
Винагорода за використання Сервісу та надання Послуг у рамках цього Договору обраховується залежно від кількості користувачів та вибраного розрахункового періоду, відповідно до тарифів, вказаних на сторінці https://salesdrive.ua/prices/.
Кількість Активних Користувачів визначається станом на перше число розрахункового періоду.
Надання послуг за тарифами здійснюється на умовах 100% попередньої оплати. Оплата за надані послуги здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі.
Оплачуваний початок користування Сервісом настає через 14 днів після реєстрації (створення облікового запису) Замовника в Сервісі.
Замовник може додати додаткового користувача посередині розрахункового періоду. В цьому разі оплата за нового користувача за даний розрахунковий період дорівнює розміру винагороди, вказаній в п. 8.2, розділеній на кількість днів в даному розрахунковому періоді, помноженій на кількість днів від дати додавання нового користувача до кінця даного розрахункового періоду.
Розмір винагороди за користування Сервісом, вказана в п. 8.2, може бути змінена Виконавцем. Виконавець зобов'язаний попередити Замовника про зміну розмірів винагороди не менше ніж за 30 (тридцять) днів до початку розрахункового періоду, з якого змінюється розмір винагороди. Зміна розміру винагороди не застосовується до уже оплачених розрахункових періодів.
Винагорода за використання Сервісу та надання послуг, яку Замовник сплачує Виконавцю в рамках цього Договору, не вважається роялті у розумінні чинного законодавства України.
Строк дії Договору та припинення Договору
Договір набирає чинності з моменту акцепту Оферти Замовником і діє 1 (один) рік, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Якщо за 10 (десять) календарних днів до дати закінчення строку дії Договору жодна із Сторін не повідомила іншу про припинення цього Договору, то строк дії Договору вважається продовженим на кожний наступний рік.
У разі, якщо Замовник прострочив оплату на понад 30 календарних днів, договір вважається розірваним.
Виконавець зобов'язується зберігати дані Замовника впродовж 30 календарних днів після завершення останнього розрахункового періоду, за який оплатив Замовник. Після завершення цього періоду, дані Замовника можуть бути видаленими з серверів Сервісу. Виконавець не несе відповідальності за можливі наслідки видалення даних.
Замовник має право розірвати договір, письмово повідомивши Виконавця не менше ніж за 30 календарних днів до бажаної дати припинення договору.
Виконавець має право розірвати договір, письмово повідомивши Замовника не менше ніж за 30 календарних днів до бажаної дати припинення договору.
Строк дії і зміна умов Оферти
Оферта набуває чинності з моменту розміщення в мережі Інтернет за посиланням https://salesdrive.ua/oferta/ і діє до моменту відкликання Оферти Виконавцем.
Виконавець залишає за собою право вносити зміни в умови Оферти та/або відкликати Оферту в будь-який момент на власний розсуд. У разі внесення Виконавцем змін до Оферти, такі зміни вступають в силу з моменту розміщення зміненого тексту Оферти на веб-сайті за посиланням https://salesdrive.ua/oferta/, якщо інший строк набрання чинності змін не визначений додатково при такому розміщенні. Виконавець може повідомити Замовників про зміни в умови Оферти та/або відкликання Оферти електронною поштою.
Використання об’єктів права інтелектуальної власності
Онлайн-сервіс являє собою програмний продукт до складу якого входять зображення, текстові матеріали та інші об’єкти авторських і/або суміжних прав, а так само об’єкти патентних прав, товарні знаки, комерційні позначення і фірмові найменування, а також інші частини (незалежно від того, чи входять вони в склад Сервісу або є його додатковими компонентами чи матеріалами, також чи можливо їх вилучення з його складу і використання окремо) (надалі – Об’єкти права інтелектуальної власності), захищаються відповідно до Закону України “Про авторське право і суміжні права” та іншими законодавчими актами у сфері охорони інтелектуальної власності.
Виконавець надає Замовнику право використання Об’єктів права інтелектуальної власності на умовах простої (не виключної) ліцензії виключно з метою отримання Замовником Доступу до Сервісу Виконавця за цим Договором.
Замовник не має права розповсюджувати, змінювати, модифікувати, адаптувати, перекладати, компілювати, декомпілювати, реверсувати, створювати похідні продукти, здійснювати спроби розкриття вихідного коду, копіювати, аналізувати дані, використовувати Сервіс, в тому числі його окремі частини чи окремі складові у спосіб, що не передбачений його функціональним призначенням, здійснювати будь-яке інше неналежне використання Об’єктів права інтелектуальної власності без письмового дозволу Виконавця.
Додаткові умови
Усі спори за цим договором вирішуються сторонами по можливості шляхом переговорів, а в разі неможливості таких - у судовому порядку.
Шляхом укладення цього Договору, Сторони надають одна одній право та згоду на обробку їх персональних даних безстроково відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Для цілей цього пункту під персональними даними Сторін маються на увазі персональні дані представника(-ів) Сторін, їх посадових осіб, власників/засновників та/або акціонерів/учасників. Використання і поширення інформації, що становить персональні дані Сторін здійснюється виключно в межах необхідних для забезпечення діяльності та/або захисту інтересів Сторін та виконання цього Договору.
Укладенням цього Договору Сторони стверджують, що вся надана інформація, що становить персональні дані, надана Сторонами на законних підставах і вони мають право її використовувати та розпоряджатися нею.
Доступ третім особам до персональних даних надається тільки у випадках, прямо передбачених чинним законодавством України.
Виконавець несе відповідальність тільки у випадку наявності вини в його діях і лише в межах вартості користуванням Сервісом за останній розрахунковий період.
Жодна зі сторін не несе відповідальності перед іншою стороною за невиконання зобов’язань за цим Договором у разі настання форс-мажорних обставин (війна, епідемія, пожежа, землетрус та інші обставини, які сторони не могли передбачити і попередити) або в результаті невиконання своїх зобов'язань іншою стороною.
Сторона, стосовно якої діяли обставини зазначені у п. 12.5, зобов’язана поінформувати іншу сторону не пізніше 2 (двох) днів з моменту їх виникнення.
На підтвердження факту надання послуг за попередній розрахунковий період Виконавець надсилає Замовнику Акт наданих послуг відповідно до обсягу наданих послуг. Замовник зобов’язаний прийняти надані послуги та підписати Акт протягом 3 (трьох) робочих днів з дати його отримання від Виконавця або, у випадку наявності у Замовника зауважень до Акту, протягом 3 (трьох) робочих днів, надати Виконавцю відмову від прийняття та підписання Акту, з переліком виявлених недоліків, невідповідностей, зауважень та строків для їх усунення (надалі – Мотивована відмова).
У випадку, якщо Замовник не надає Виконавцю у строк, визначений у пункті 12.7 Договору, підписаний зі своєї сторони Акт або Мотивовану відмову, надані Послуги вважаються такими, що прийняті Замовником та за юридичними наслідками рівносильні підписанню Акту наданих послуг.
Електронний документообіг
Рахунки, акти наданих послуг та інші документи за Договором можуть складатися в електронній формі та підписуватися Сторонами електронними-цифровими підписами в будь-якому з таких сервісів за вибором Сторін: «Вчасно» (https://vchasno.com.ua/), «Paperless» (https://paperless.com.ua/). Електронні документи вважаються одержаними адресатом з моменту надсилання, якщо відправник не отримає автоматичне повідомлення про те, що електронний документ не надіслано.
Реквізити
ТОВ "Сейлс Драйв"
04210, м. Київ,
просп. Івасюка Володимира, 24, кв. 146
код ЄДРПОУ: 44984657
ІПН: 449846526545
р/р UA463052990000026008016227980
у АТ КБ "ПРИВАТБАНК",
має статус резидента Дія Сіті,
платника податку на особливих умовах
директор Стеклов Олексій Андрійович