Онлайн-рахунки для оплати карткою, чати Rozetka, WhatsApp та інші оновлення.
Читати даліЗміна статусу заявки в SalesDrive в разі скасування замовлення покупцем в кабінеті Rozetka.
Читати даліСтворіть окремі шаблони для різних чатботів.
Читати даліШвидкий перехід в чат WhatsApp біля номеру телефону.
Читати даліЯкщо всі платежі імпортуються автоматично з Приватбанку, Монобанку, Liqpay, WayForPay, monopay, то забороніть менеджерам створення платежів вручну.
Читати даліФормуйте рахунки для оплати карткою із заявки. Відстеження статусу оплати. Замовник отримуватиме рахунки в Приват24, на емейл, по SMS, або надішліть сформоване посилання на оплату в viber чи telegram.
Читати даліПитання продавцю, питання про замовлення, звернення в Call Center - в розділі "Чати" в SalesDrive.
Читати даліІконка емейлу в чат-віджеті на сайт.
Читати даліІнтеграція з Prom-чатами, закриття чат-діалогів, ряд допрацювань існуючих інтеграцій, оптимізація.
Читати даліОтримання і відповідь на чат-повідомлення Prom із CRM SalesDrive, миттєві сповіщення про нові повідомлення, налаштування доступів менеджерів до чатів, підтримка інтеграції з декількома магазинами на Prom.
Читати далі