CRM для юридичної компанії

Воронка продажів юридичних послуг. Емейл-листування, робота з документами, планування дзвінків і зустрічей.

Зареєструйтеся безкоштовно!

CRM SalesDrive підійде для вашої юридичної компанії, якщо ви надаєте наступні юридичні послуги:

  • Реєстрація підприємств, ФОП
  • Зміни в установчих документах
  • Ліквідація
  • Ліцензії
  • Дозволи
  • Сертифікація
  • Судова практика
  • Податковий консалтинг
  • Юридичний консалтинг
  • Антимонопольне право
  • Міграційне право
  • Інтелектуальне право (реєстрація торгових марок, патенти, авторське право)

Воронка продаж

  • Новий
  • Консультація
  • Отримано документи
  • Оплата
  • Виконано

Каталог юридичних послуг в CRM

  • Можливість групування послуг по категоріях
  • Швидкий пошук послуги

Email

  • Відправка клієнту листів, документів прямо з карточки заявки
  • Робота з корпоративними і персональними емейл-акаунтами

Інтеграція з сайтом

  • Розмістіть кожні сторінці сайту форму заявки, а також поп-ап форму в шапці сайту.
  • Усі заявки попадатимуть в SalesDrive уже з прив'язкою до потрібної послуги.
  • Менеджери миттєво сповіщаються про нові заявки он-лайн і швидко контактують з клієнтом.

Реклама

  • По кожній заявці он-лайн і по телефону ви будете бачити, з якої рекламної кампанії вона отримана.
  • У звітах ви будете бачити, скільки заявок і продаж привела кожна рекламна кампанія.

Менеджери

  • Звіти, скільки заявок обробив кожен із менеджерів, і який відсоток перетворився у продажі.

Завдання в CRM для юридичної компанії

  • Постановка завдань по заявці іншим спеціалістам.
  • Планування дзвінків, зустрічей.
  • Зручний календар в режимах: місяць, тиждень, день, список задач.

Рахунки, акти, договори, оплати, файли

Менеджерам більше не потрібно переключатися весь час між CRM і бухгалтерською програмою для формування документів. Для юридичної компанії на єдиному податку - CRM SalesDrive повністю покриває ваші потреби по первинним і бухгалтерським документам. 1С вам більше не потрібен!

Формування документів із CRM в 1 клік:

  • рахунки;
  • акти;
  • договори;
  • прибутковий касовий ордер.

В CRM фіксуються всі оплати:

  • вхідні платіжні доручення;
  • готівкові оплати.

Прив'язка файлів:

  • Прив'язка файлів до заявки, контакту, до нотаток, задач, емейлів, договорів.

Телефонія

  • Швидка інтеграція CRM-системи з IP-телефонією
  • Карточка клієнта при дзвінку
  • Нотатки до результату дзвінків
  • Запис розмов
  • Історія дзвінків в карточці контакту і заявки
  • Відстеження пропущених дзвінків

Контакти

  • Прив'язка до заявки декількох контактів (наприклад, контакти декількох засновників, бухгалтера клієнта).

З чого почати роботу в SalesDrive?

Зареєструйтеся безкоштовно

Зареєструйтеся!

Відправте заявку на консультацію

Реєстрація в SalesDrive

.salesdrive.me

Реєструючись, ви погоджуєтеся на обробку персональних даних і приймаєте умови публічного договору (оферти).