Приміром, у вас є сайти на платформах і маркетплейсах:
Як зробити, щоб ті ж самі товари з різних джерел - розумілися SalesDrive як один товар? А потім ще вигружати залишки із SalesDrive на усі сайти і платформи.
Основна схема роботи
- Основний сайт (на який додаються нові товари) - OpenCart або WordPress або Хорошоп.
- Товари з сайту на OpenCart / WordPress / Хорошоп - експортуються в SalesDrive.
- SalesDrive формує експорт в YML, який автоматично імпортується на Prom, Rozetka, Алло.
- Основне джерело залишків - SalesDrive. Із SalesDrive залишки вигружаються на OpenCart, WordPress, Хорошоп, Prom, Rozetka, Алло.
В цій схемі:
- OpenCart - прив'язка за ID.
- WordPress - прив'язка за ID. Якщо на WordPress декілька мов (українська чи російська) - прив'язка за артикулом.
- Хорошоп - прив'язка за артикулом (в інтеграції з Хорошоп можлива прив'язка лише за артикулом).
- Prom - прив'язка за зовнішнім ID ("Идентификатор товара"). Якщо ми експортуємо залишки товарів з SalesDrive на Prom через YML, то прив'язка можлива лише за зовнішнім ID ("Идентификатор товара").
- Rozetka - прив'язка по "ID товара в прайсе".
- Алло - прив'язка по "ID з XML".
Чому саме така схема?
- Із SalesDrive на OpenCart/Wordpress/Хорошоп - товари не додаються. Тому ми не можемо спочатку створити товар в SalesDrive, а потім вигрузити в OpenCart/Wordpress/Хорошоп. Тому товар створюється саме в OpenCart/Wordpress/Хорошоп.
Як прописати в Prom "Ідентифікатор товару"
Детальніше - в окремій статті Як прописати в Prom "Ідентифікатор товару".