Редагування всіх даних Нової Пошти, Укрпошти, Justin не заходячи в кожну окрему заявку. Формування, видалення, друк ТТН із списку заявок.
Детальніше »
Можливість вказати декілька цін на один товар.
Детальніше »
Автоматично заповнюються поля контакту: кількість заявок, кількість продаж, сума продаж.
Ці поля ви можете відобразити в списку заявок/контактів, в редагуванні заявок/контактів.
Детальніше про комплекти товарів »
Різновиди товарів використовуються:
Ви можете давати назви зовнішнім лініям, на які дзвонять клієнти. Це потрібно, коли менеджер обробляє замовлення з декількох магазинів, і приймає дзвінки на декілька телефонів.
Менеджери будуть бачити, що дзвінок іде на "Магазин1" чи на "Магазин2".
Детальніше »
Можливість вигружати залишки на складі і артикул у форматі для Rozetka.
Детальніше »
При формуванні ТТН Нової Пошти - можливість вказувати номер пакування.
Можливість правити html-код в шаблонах емейлів.
Tilda додала інтеграцію з Новою Поштою. Ми зі свого боку додали можливість передавати дані про доставку в SalesDrive.
При імпорті з XML (YML) - можливість видалити товари, яких немає в XML.
В інтеграції з Хорошоп - можливість передавати в SalesDrive промокод. Це потрібно для аналізу, за якими промокодами було скільки заявок, скільки продаж, і на яку суму.
Можливість додавати декілька неуспішних статусів обробки замовлень (раніше було максимум два неуспішних статуси).
Передавайте із SalesDrive причини відмов в Prom: не виходить додзвонитися, замовлення-дублікат, немає в наявності, на прохання покупця та інші.