Чат-віджет від SalesDrive і utm-мітки
При переході по чат-віджету SalesDrive - відображається, за якими utm-мітками, і з якої сторінки сайту перейшов користувач. utm-мітки передаються в заявку при створенні заявки з чату.
Prom-чати: відображення картинок
Налаштували відображення картинок в Пром-чатах.
Нова Пошта: Оновлення вартості доставки
Приміром, ви в SalesDrive створили ТТН Нової Пошти з вартістю доставки 100 грн. На відділенні посилку зважили чи додали додаткові послуги - в результаті вартість доставки стала 150 грн. При синхронізації з Новою Поштою (раз на півгодини) - в SalesDrive оновиться вартість доставки.
Доставка на Точки видачі Rozetka - вартість доставки
В налаштуваннях доставки на точки видачі Rozetka - додали можливість автоматично встановлювати витрати на доставку (вони стандартні 20,04 грн).
Об'єднання контактів: якщо номери відрізняються лише 38
При об'єднанні двох контактів з телефонами 0501234567 і 380501234567 - при об'єднанні номер не задублюється (ранішне у об'єднаного контакту вказувалося 2 по суті однакові номери телефону).
Друковані форми документів: Номер заявки
Можливість підставляти в друковані форми документів (рахунки, акти, видаткові накладні) номер заявки.
YML-експорт - собівартість, нотатка Можливість в YML вигружати собівартість і нотатку до товару.
Збільшено ліміти
Збільшено ліміт диску: 2 ГБ на користувача (було 1 ГБ на користувача).
Збільшено ліміт YML-експортів товарів: 3 на базу заявок (було 2). Можна ще збільшити за запитом до менеджера SalesDrive.