
Prom надає можливість покупцям спілкуватися через чати Prom з мобільного додатку і з порталу Prom:
- Чат з продавцем по товару до оформлення замовлення
- Чат після оформлення замовлення
- Чат в історії замовлень
Тепер в рамках інтеграції з Prom ви можете отримувати чат-повідомлення Prom і відповідати на них із CRM SalesDrive!
Можливості інтеграції з Prom-чатами
- Отримання і відповідь на чат-повідомлення Prom в CRM SalesDrive.
- Миттєве сповіщення менеджерів про нове повідомлення.
- Індикатор непрочитаних повідомлень.
- Шаблони повідомлень.
- Смайлики.
- Швидкий перехід на замовлення із чату.
- Налаштування доступів менеджерів до чатів.
- Підтримка інтеграції з декількома магазинами на Prom.
- Створення заявки і контакту із чату.
- Історія чат-переписки в картці заявки і контакту.
- Звіти по чатах.

Як підключити інтеграцію з Prom-чатами
У вашому кабінеті SalesDrive перейдіть в редагування вашої інтеграції з Prom:
- Установки → Загальні налаштування і інтеграції → Сайти і маркетплейси → Prom → Редагувати інтеграцію з Prom
У блоці "Чати Prom":
- Включіть роботу з чатами Prom і нажміть "Зберегти"
- Налаштуйте доступ до чатів

Доступ API до чатів
В дозволах для API-токена Prom потрібно додати доступ "Чат = Читання та запис":
- Перейдіть в кабінеті Prom в розділ "Налаштування → Управління API-токенами".
- Нажміть "Редагувати" напроти API-токена, який використовується в SalesDrive.
- Установіть доступ "Чат = Читання та запис" і нажміть "Зберегти".
