Редагування всіх даних Нової Пошти, Укрпошти, Justin не заходячи в кожну окрему заявку. Формування, видалення, друк ТТН із списку заявок.
Читати даліДекілька цін на товар, комплекти, різновиди товарів. Кількість і сума заявок по клієнту. Декілька неуспішних статусів. та інші оновлення.
Читати даліКомплекти товарів і облік залишків на складі.
Читати даліРізні ціни товару для оптовиків, дропшиперів, для різних сайтів.
Читати даліПри обробці дзвінків з різних інтернет-магазинів - вкажіть назву для кожного номеру телефону. Менеджери бачитимуть, в який магазин іде дзвінок.
Читати даліВ YML-експорті додалася можливість вигрузки залишків на складі і артикулу у форматі для Rozetka.
Читати даліНажміть на іконку вайбер біля номеру телефону - і перейдіть в вайбер-чат з даним клієнтом.
Читати даліІнтеграція інтернет-магазину на WebAsyst з CRM SalesDrive: заявки онлайн, каталог товарів.
Читати даліСтворення ТТН Justin із SalesDrive, друк маркувань, відстеження статусу доставки. Формування і друк реєстрів. Підстановка даних ТТН в SMS, кілька місць відправки.
Читати даліРеєстри Укрпошти, ТТН Нової Пошти на юр. осіб, синхронізація статусів Rozetka, експорт в YML лише вибраних категорій, імпорт XML-прайсів постачальників та багато іншого.
Читати далі