Формуйте рахунки для оплати карткою із заявки. Відстеження статусу оплати. Замовник отримуватиме рахунки в Приват24, на емейл, по SMS, або надішліть сформоване посилання на оплату в viber чи telegram.
Читати даліПитання продавцю, питання про замовлення, звернення в Call Center - в розділі "Чати" в SalesDrive.
Читати даліІконка емейлу в чат-віджеті на сайт.
Читати даліІнтеграція з Prom-чатами, закриття чат-діалогів, ряд допрацювань існуючих інтеграцій, оптимізація.
Читати даліОтримання і відповідь на чат-повідомлення Prom із CRM SalesDrive, миттєві сповіщення про нові повідомлення, налаштування доступів менеджерів до чатів, підтримка інтеграції з декількома магазинами на Prom.
Читати даліЯк в браузері Chrome включити функцію дзвінків в 1 клік (click-to-call) через мобільний телефон на Android.
Читати даліОтримуйте і відповідайте на повідомлення й коментарі з Instagram і Facebook у CRM.
Читати даліEtsy, OLX, лід-форми Facebook, Wix, індивідуальні друковані форми документів, коментарі до постів Facebook і Instagram, експорт документів в ексель, прив'язка оплат до заявок зі списку оплат.
Читати даліОтримуйте ліди з миттєвих форм Facebook у CRM SalesDrive.
Читати даліОтримуйте і відповідайте на повідомлення OLX в кабінеті CRM SalesDrive.
Читати далі