Наприклад, товар коштує 1000 грн. Клієнт оплачує 100 грн передоплату, а решта 900 грн - оплачується післяплатою на відділенні служби доставки.
Як формувати чек в цьому випадку - немає однозначної відповіді. Є 2 точки зору:
- Видати 2 чеки (один на передоплату 100 грн, другий на післяплату 900 грн).
- Видати один чек на повну суму 1000 грн (в одному чеку зазначається, що 100 грн - це передоплата, 900 грн - післяплата).
Як податківці, так і підтримка Checkbox радять то один, то інший варіант. Checkbox підкреслює, що тут немає однозначності.
Згідно з роз'ясненням податкової, в цьому випадку потрібно сформувати один чек на суму 1000 грн, в якому буде вказано 2 способи оплати (і вкласти чек у відправку):
- передоплата - 100 грн;
- післяплата - 900 грн.
В SalesDrive з'явилася можливість формувати чеки з комбінованою оплатою:

Як налаштувати
- В кабінеті SalesDrive перейдіть:
- Налаштування → Загальні налаштування і інтеграції → Інші сервіси → Checkbox
- На сторінці інтеграції з Checkbox в блоці "Способи оплати" нажміть "+ Додати спосіб оплати":

- Поставте галочку "Комбінований спосіб оплати", і виберіть складові комбінованого способу оплати (попередньо потрібно додати способи оплати "Передоплата" і "Післяплата"):
