В SalesDrive реалізована можливість на одне замовлення видавати декілька чеків:
Роз'яснення податкової:
https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=37935
Питання:
Як проводити розрахункові операції у разі продажу товарів з частковою оплатою у тому числі при оплаті з розстроченням платежу?
Відповідь:
При продажу товарів з оплатою декількома платежами (передплата і післяплата; часткова оплата з подальшим розстроченням платежу тощо) продавець повинен оформити і видати окремий фіскальний чек на кожну розрахункову операцію за умови прийняття готівки чи платіжних карток від покупця.
За умови оплати покупцем коштів на поточний рахунок продавця (за реквізитами у форматі IBAN) реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО)/програмний РРО може не застосовуватись.
У разі застосування різних способів оплати, наприклад, один платіж на поточний рахунок продавця за реквізитами у форматі IBAN, а інший – готівкою, обов’язковим є видача фіскального чека саме на розрахункову операцію (в цьому випадку – на приймання готівки).
Створіть чек із заявки:
В чеку вкажіть "Част. оплата = Передоплата", вкажіть суму передоплати і фіскалізуйте чек:
Чек на передоплату матиме такий вигляд:
- тут як товар вказано "Передплата за замовленням #…", а реальні товари вказуються в коментарі до чека.
Чек на післяоплату матиме наступний вигляд:
- тут в коментарі до чека - вказані усі попередні передоплати по даній заявці.
Повернення на чек передоплати і на чек післяоплати формується окремо.
Для створення повернення передоплати чи післяоплати - скористайтеся кнопкою "Повернення":