Біля номерів телефонів відображається посилання на чат Viber:
У вашому кабінеті SalesDrive перейдіть:
При кліку на вайбер-посилання в браузері Chrome - видається щоразу вікно:
Щоб з'явилася галочка "Запам'ятати мій вибір для цього типу посилань" - потрібно внести зміни в налаштування Windows. Для цього потрібно скачати і запустити файл:
Потім потрібно закрити браузер Google Chrome, і відкрити наново.
В результаті, при кліку на вайбер-посилання відобразиться спливаюче вікно з можливістю запам'ятати вибір для даного типу посилань:
Для ознайомлення - надаємо вміст файлу viber.reg:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Google\Chrome]
"ExternalProtocolDialogShowAlwaysOpenCheckbox"=dword:00000001
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Edge]
"ExternalProtocolDialogShowAlwaysOpenCheckbox"=dword:00000001