Додалася можливість додати в список заявок колонку, в якій виводити відправника Нової Пошти, фільтрувати по відправнику.
В каталозі товарів в карточці товарів - зробили історію зміни залишків на складі:
При кожній зміні залишків буде писатися, що спричинило зміну залишків:
Також виводиться користувач, що здійснив дану операцію.
В історії по заявці - зараз фіксується кожна зміна менеджера заявки. Видно хто і коли змінював менеджера.
Раніше була проблема, що менеджер міг або забрати чужу заявку, або якусь свою заявку присвоїти іншому менеджеру. І це ніде не фіксувалося. Зараз фіксується.
Раніше на пріоритети авторозподілення заявок впливали усі заявки: онлайн, по телефону, введені вручну.
Зараз додали можливість зробити, щоб на авторозподілення впливали лише заявки онлайн:
Налаштування → Загальні налаштування та інтеграції → Інтеграція з сайтом
В налаштуваннях інтеграції Нової Пошти з'явилося налаштування дати відправки:
Налаштування → Загальні налаштування та інтеграції → Інші сервіси → Нова Пошта
Раніше у нас всі посилки відправлялися із поточною датою відправки.
З одного боку, в Новій Пошті не повинно виникати проблеми, якщо на маркуванні стоїть приміром вчорашня дата відправки (менеджер Нової Пошти сказав, що дата відправки їм не критична). З іншого боку, ряд клієнтів просили, щоб все ж можна було через SalesDrive задавати дату відправки.
В режимі "Вибирати дату відправки при формуванні ТТН" - при формуванні ТТН в заявці буде вибір дати відправки (за замовчуванням - сьогоднішня):