В налаштуванні інтеграції з ПРРО Checkbox - ви можете додати додаткові способи оплати, наприклад "Післяплата":
Згідно із роз'ясненням податкової (джерело: zir.sfs.gov.ua, розділ 109.02, питання "Чи застосовують РРО та/або ПРРО ФОП – платники ЄП другої – четвертої груп при продажу товарів через мережу Інтернет у разі відправлення таких товарів поштою за умови післяплати із використанням послуги «накладений платіж»?"):
Якщо доставка товару здійснюється поштою за умови післяплати із використанням послуги «накладений платіж» (грошова сума, яку пошта стягує за дорученням відправника з адресата при врученні останньому поштового відправлення), то в момент отримання товару на поштовому відділенні покупець вносить кошти для перерахування на банківський рахунок продавця. Відповідний документ, що підтверджує факт оплати товару, у такому випадку зобов’язане видавати поштове відділення. При цьому, суб’єкт господарювання – продавець повинен укласти в поштове відправлення розрахунковий документ установленої законодавством форми і змісту, що підтверджує факт купівлі-продажу товарів, із зазначенням у ньому форми оплати «кредит/післяплата/відстрочка платежу».
Згідно вищенаведеного роз'яснення, при відправці посилки Новою Поштою з післяплатою - правильніше вказувати в чеку "Спосіб оплати = Післяплата".
Окрім назви способу оплати "Післяплата", в Checkbox потрібно також передавати тип способу оплати ("готівка" чи "безготівково").
Якщо післяплата отримується готівкою (зворотна доставка грошей Нової Пошти), то зараз немає однозначної відповіді, як вказувати тип способу оплати - "готівка" чи "безготівково".
Відповідь підтримки Checkbox від 14.08.2021:
"Якщо післяплата отримується готівкою, то клієнту потрібно звернутися у відділення податкової, де він обслуговується, за додатковими роз'ясненнями. Скоріше за все, буде безготівково, оскільки безпосередньо від клієнта готівку підприємець не отримує, а користується сервісом переказу коштів."