Як раніше оброблялися замовлення від існуючих клієнтів
Раніше, коли було 2 замовлення від одного і того самого контакту, то працювало так:
- Створювалося 2 окремих контакти з тим самим ім'ям і номером телефону.
- Перша заявка прив'язувалася до першого контакту, друга заявка прив'язувалася до другого контакту.
Біля номеру телефону відображався індикатор
, що є інший контакт з таким самим номером телефону чи емейл:

Дублікати контактів викликали ряд незручностей:
- Частина заявок, дзвінків, нотаток, завдань, документів, SMS прив'язувалася до першого контакту, частина до другого контакту.
- Не правильно рахувалася сумарна кількість заявок, продаж, сума продаж по контакту. Адже частина заявок і продаж зараховувалася до одного дублікату, а частина до другого.
Доводилося весь час вручну об'єднувати контакти.
Що змінилося
Якщо є замовлення від існуючого контакту, то новий контакт не створюється, а замовлення прив'язується до існуючого контакту.
Прив'язка до існуючого контакту робиться у випадку, якщо:
- Співпадає телефон (телефони 380501234567 і 0501234567 вважаються однаковими) чи емейл.
- Немає конфлікту об'єднання (наприклад, телефон той самий, але ім'я інше).
Якщо є конфлікти об'єднання, то створиться дублікат контакту. Біля номеру телефону буде, як і раніше, відображатися індикатор
наявності дублікатів.