Дозволить менеджерам контролювати оплати клієнтів, не дьоргаючи директора чи бухгалтера.
Дозволить уникнути ситуацій, коли якась оплата була, проте в SalesDrive не врахована. Або навпаки - в CRM відмічено, що оплачено, проте оплата не надійшла.
Виключить ризики, коли клієнт менеджеру висилає скріншот з Приватбанку про оплату, а потім виявляється, що оплата не пройшла.
Дозволить чітко контролювати дати і суми оплат, скільки залишилося оплатити (особливо коли оплата відбувається в декілька етапів - передоплата, постоплата).
Автоматично отримуйте виписки з Приватбанку:
Розрахункові рахунки ФОП і юридичних осіб.
Можливості:
Робота через декілька організацій.
Налаштування доступів для користувачів.
Пошук, фільтри по діапазону дат, організації, відповідальному, призначенню платежу, тощо.