Якщо Ви давно хотіли спробувати, як буде працювати айпі-телефонія у CRM, як це - вести облік телефонних розмов у картці клієнта, або телефонувати з браузера, то саме для Вас наступна пропозиція.
Наш партнер - компанія Phonet, яка є лідером якісної IP-телефонії, в рамках акції #StandWithUkraine пропонує для нових клієнтів 2 місяці користування Віртуальною АТС безкоштовно!
Віртуальна АТС Phonet - це популярний на ринку продукт, і головне - він має класну вбудовану інтеграцію з CRM SalesDrive.
Всього 10 хвилин налаштувань - і Ви починаєте користуватись айпі телефонією прямо у Вашій CRM.
Можливості віртуальної АТС Phonet
Ось короткий опис, що можна отримати від самого продукту для бізнес-телефонії:
- Запис розмов.
- Історія дзвінків по компанії, відділу та працівнику.
- Віджет "Замовити дзвінок" для сайту.
- Підключення мобільних номерів.
- Налаштування багатоканальності для мобільних і міських.
- Привітання, голосове меню та голосова пошта.
- Звіти і аналітика.
- FMC - мобільна айпі-телефонія.
- Call-tracking - відслідковування ефективності реклами з дзвінків.
Інтеграція CRM SalesDrive з АТС Phonet
Інтеграція CRM SalesDrive з АТС Phonet значно покращить якість обслуговування клієнтів і надасть такі можливості:
- Контроль пропущених дзвінків. Ви не втратите клієнтів через пропущені дзвінки. Вони будуть фіксуватись в окремому розділі CRM. При цьому, коли менеджер зв'яжеться з клієнтом - пропущений дзвінок автоматично відмітиться відпрацьованим.
- Прослуховування запису розмов в кабінеті SalesDrive.
Коли ви берете на роботу нового менеджера, важливо контролювати, як він розмовляє по телефону з клієнтами. Якщо менеджер працює віддалено, ви не обійдетесь без функції прослуховування дзвінків.
- Історія дзвінків в картці заявок і контактів.
По кожній заявці ви зможете побачити, як швидко менеджер передзвонив клієнту, чи зробив допродаж, чи перетелефонував повторно, якщо клієнт був зайнятий.
- Спливаюча картка клієнта при дзвінку.
При дзвінку - менеджеру в SalesDrive спливає картка контакту. Менеджер може заповнювати дані клієнта і замовлення уже під час телефонної розмови.
- Інтеграція з Call-Tracking Phonet.
Якщо ви користуєтеся динамічним кол-трекінгом від Phonet, усі дані про джерело дзвінка потраплятимуть як в Аналітику, так і в заявку. Таким чином ви отримаєте наскрізну аналітику з кількістю дзвінків, замовлень і сумою продажів по кожній рекламній кампанії.
- Звіти по дзвінках.
В SalesDrive ви зможете переглянути список дзвінків, а також звіти: по менеджерах, по місяцях, по днях, по часу доби. У звітах ви зможете швидко побачити, хто з менеджерів працює активніше, чи багато у вас пропущених дзвінків.
Власне, інтеграція CRM SalesDrive з Phonet настільки повна, що менеджерам не потрібно ніколи заходити в кабінет Phonet. Адже вся інформація по дзвінках буде доступна в SalesDrive!
Як спробувати АТС Phonet
Зв'яжіться з менеджером Phonet за контактами, вказаними на сайті https://phonet.ua/. Вас детально проконсультують щодо акції, можливостей віртуальної АТС та допоможуть все налаштувати.