Якщо в компанії працює багато людей, і ви не хочете всім давати доступ до всіх заявок/контактів, то є декілька рішень:
Тут мінус у тому, що якщо один менеджер вихідний, або вийшов на обід, або говорить по телефону, то другий менеджер не зможе проконсультувати клієнта по замовленню. Це частково можна вирішити тим, що є старші менеджери, які мають доступ до всіх замовлень.
Ви можете приховувати телефони і email:
Менеджери повинні будуть клацнути на телефон чи емейл, щоб відкрити контактні дані.
Відкриття телефону/email - зафіксується в історії заявки:
В такий спосіб - адміністратор зможе контролювати, хто отримував доступ до даного телефону чи емейл.
У вашому кабінеті SalesDrive перейдіть:
Оберіть, для кого приховувати номер телефону/емейл: