Згідно статті від податкової:
Але є незручність, що якщо покупець не забирає товар - доводиться формувати чек-повернення.
Щоб уникнути чеків-повернення коли покупець не забирає товар - можна налаштувати автофіскалізацію чеків при отриманні посилки на Новій Пошті.
Це потрібно лише для Нової Пошти, і не потрібно для Укрпошти (податкова не вимагає відслідковування та видачі чеків на ТТН УкрПошти).
В SalesDrive перейдіть:
Зробіть необхідні вам налаштування, і включіть "Автофіскалізація чеків під час отримання посилки на Новій Пошті":
На момент отримання посилки зміна може бути закрита, тож варто включити "Автоматично відкривати зміну до 23:00".
Щоб зміна не залишилася відкритою (зміна повинна відкритися і закритися в той самий день), то встановіть автозакриття зміни о 23:30 у кабінеті Checkbox:
Коли чек автоматично фіскалізується, то чек потрібно відправити клієнту.
SalesDrive оновлює статус ТТН раз на 15 хвилин. Тому між отриманням посилки і фіскалізацією чеку буде затримка до 15 хвилин.
Якщо при автофіскалізації чеків виникне помилка, то в списку чеків буде індикатор помилок автофіскалізації. При кліку на кнопку з помилками автофіскалізації можна відфільтрувати чеки з помилками, а також побачити опис помилки.
Приклад можливих помилок: