Астер-Консалтинг: Інтеграція SalesDrive з програмами BAS
Астер-Консалтинг: Інтеграція SalesDrive з програмами BAS
08.09.2022
Обмін між SalesDrive та програмою BAS допомагає покращити роботу відділу продажів, істотно прискорити роботу та підвищити якість обслуговування клієнтів.
Автоматичний обмін даними між системами дозволяє уникнути подвійного введення інформації та здійснювати контроль роботи всього підприємства.
Можливості інтеграції SalesDrive і BAS
Для налаштування обміну між обліковою програмою BAS та SalesDrive використовується готовий спеціально розроблений модуль. Це буде доопрацювання на програму BAS на розширенні, його налаштування відбувається за допомогою програмістів.
Працює обмін в обидві сторони. Завантаження замовлень працює в режимі реал-тайм, вивантаження категорій та товарів - за заданим розкладом.
З BAS в SalesDrive вивантажується така інформація: категорії та товари (якщо ведеться товар за характеристиками, то для кожної характеристики буде створено окрему картку номенклатури). Дані по товарах: назва, опис, штрих-код, ціни (можливо декілька), залишок (може бути розбитий за складами).
З SalesDrive в BAS вивантажується інформація про замовлення покупців: угода (деякі домовленості з клієнтом), статуси замовлення покупця. Окремо клієнтів не можна вивантажувати в СRМ-систему, вони завантажуватимуться лише разом із замовленням.
Налаштування синхронізації відбувається за блоками: Обмін товарами, Обмін замовленнями.
Для отримання замовлень з SalesDrive у BAS база має бути опублікована та доступна в мережі інтернет за постійною адресою. Ця вимога пов'язана з тим, що СRM передає дані на замовлення через вебхук - за посиланням.
Для публікації бази BAS потрібно: статична IP-адреса, або налаштована DNS; встановлений веб-сервер (рекомендується Apache).
Якщо ведеться комісія з джерел заявок, є можливість вказати банківський рахунок/касу для списання цієї суми документом ВКО/Платіжне доручення вихідне з операцією "На витрати" та з прив'язкою до заявки, що завантажується.
Відеоогляд інтеграції SalesDrive з програмами BAS
Як працює обмін між SalesDrive та обліковою системою BAS
При введенні ІПН система підтягує всі дані щодо компанії з держреєстрів, а в один клік новий клієнт вже з’являється в BAS.
Один *Click* і перед вами каталог товарів із програми BAS із залишками, складами та цінами. Ще *Click* – рахунок у BAS вже сформований та готовий до відправки. У будь-який момент ви можете змінити його прямо з CRM SalesDrive.
Додайте ще секунду вашого часу і ви вже надіслали клієнтові лист із вкладеним рахунком. А як тільки в програмі з’являться дані про оплату – ця інформація відразу відобразиться в CRM SalesDrive і угода сама почне рухатися по вирві продажів.
Вже відвантажили товар клієнту? Угода автоматично переходить на завершальний етап.
Зв’язок CRM з БАС зберігає всі дані про клієнтів та процеси, пов’язані з ними (дзвінки, замовлення, листи, угоди та ін.) за лічені секунди.
Переваги синхронізаціі SalesDrive та BAS
Збереження повноти та цілісності бази клієнтів. Інтеграція дозволяє створити бібліотеку з усіма контактними даними замовників та історією їх звернень.
Омніканальність. Вся історія роботи з клієнтом через різні канали буде виведена в одному вікні, а також завантажена у вашу програму, а BAS легко відстежити ROI каналу.
Ефективність та зростання продажів. Співробітники всіх підрозділів мають доступ до бази клієнтів та можуть скоординувати свою роботу. Аналізуючи вирву продажів, можно швидко зрозуміти, на якому етапі йде клієнт і налагодити продажі.
Зниження витрат на рекламу. Статистика в SalesDrive збирається не тільки по роботі відділу продажів, але і по ефективності рекламних каналів.
Поліпшення якості послуг. Єдина база даних дає можливість будь-якому співробітнику виявити індивідуальний підхід до клієнта.
За домопогою інтеграції ві зможете уникнути повторного введення даних у систему, автоматизувати формування рахунків у програмі BAS на основі інформації з SalesDrive про замовлення.