Ви можете інтегрувати IP-телефонію від будь-якого провайдера з SalesDrive, використовуючи IP-телефони YeaLink.
Крок 1. Налаштуйте ваш IP-телефон YeaLink для отримання дзвінків
Для отримання налаштувань IP-телефону, зверніться до вашого провайдера IP-телефонії.
Для отримання IP-адреси телефону - виберіть на IP-телефоні "Menu -> Status".
Зайдіть за IP-адресою в браузері в панель управління телефоном.
Доступ за замовчуванням: логін - admin, пароль - admin.
У вкладці "Account" - введіть налаштування, надані вашим провайдером IP-телефонії.
Встановіть параметр
Server Expires = 180
Приклад налаштувань:
Крок 2. Введіть внутрішній номер менеджера в SalesDrive
Перейдіть в меню: Налаштування - Загальні налаштування і інтеграції - Інтеграція з телефонією
Введіть внутрішній номер менеджера. Він повинен відповідати "Display Name" в налаштуваннях телефону YeaLink.
Крок 3. Налаштуйте зв'язок IP-телефону і SalesDrive
В налаштуваннях IP-телефону перейдіть у вкладку "Features" і в лівому меню виберіть "Action URL".
Скопіюйте значення полів з SalesDrive:
Налаштування - Загальні налаштування і інтеграції - Інтеграція з телефонією - З будь-яким провайдером IP-телефонії за допомогою телефонів YeaLink
Натисніть "Confirm" в налаштуваннях IP-телефону
Крок 4. Вимкніть перевірку сертифікатів на IP-телефоні
В налаштуваннях IP-телефону YeaLink:
Перейдіть у вкладку "Security".
У лівому меню виберіть "Trusted Certificates"
Встановіть налаштування:
Only Accept Trusted Certificates = Disabled.