Віртуальна АТС Phonet - Підключення до SalesDrive

  1. Зайдіть у свій особистий кабінет Phonet (yourcompany.phonet.com.ua)
  2. Перейдіть у "Настройки — Интеграции"
  3. Знайдіть "Другая CRM система" і клацніть "Настроить":
  4. В SalesDrive перейдіть:
    • Налаштування - Загальні налаштування і інтеграції - Інтеграція з телефонією - Phonet:
      Інтеграція з телефонією Phonet
    • Скопіюйте посилання "Посилання для викликів Phonet (Web Hook)":
      Посилання для інтеграції з Phonet
  5. В кабінеті Phonet введіть "Посилання для викликів Phonet (Web Hook)" в наступні поля:
    • Получить инфо. о клиенте
    • События пользователя → Дозвон
    • События пользователя → Ответили на звонок
    • События пользователя → Завершили разговор
    • События группы → Завершили звонок
    • Call-Tracking → Передавать UTM метки

    Поле "Полная информация о звонке → Детали о звонке после завершения" - заповнювати не потрібно.

  6. На сторінці особистого кабінету Phonet скопіюйте "API сервер" і "Api-ключ":

    вставте ці дані в SalesDrive і натисніть "Зберегти":
    Інтеграція з телефонією Phonet - Ключі
  7. У SalesDrive поверніться на сторінку "Інтеграція з телефонією":
    Інтеграція з телефонією Phonet - повернутися в налаштування телефонії
    введіть внутрішні номери співробітників і натисніть "Зберегти":
    Інтеграція з телефонією - Внутрішні номери
  8. На цій же сторінці "Інтеграція з телефонією" введіть:
    • Обрізати код країни: 38
    • При номері довше: 10
    • Дзвінки з CRM-системи: IP-телефон (інтеграція з Phonet)
    • Натисніть "Зберегти"

    Інтеграція з телефонією Phonet - Вихідні дзвінки

Готово!

Реєстрація в SalesDrive

.salesdrive.me
  • Мова акаунта:

Реєструючись, ви погоджуєтеся на обробку персональних даних і приймаєте умови надання послуг.