Миттєві сповіщення - відображаються при нових заявках онлайн і при телефонних дзвінках.
Вимоги до браузерів
Сповіщення ініціюються сторінкою вашдомен.salesdrive.me. Щоб сповіщення відображалися:
Повинна бути відкрита вкладка браузера з будь-сторінкою вашдомен.salesdrive.me, на якій ви авторизовані.
Вкладка не обов'язково повинна бути активна.
Браузер може бути згорнутий.
Браузери
Рекомендується до використання браузер Chrome, оскільки:
FireFox: Сповіщення зникають через 20 секунд. Якщо ви відійшли від комп'ютера, то легко можете пропустити сповіщення про нову заявку.
Opera і FireFox: При кліку на оповіщення - не активується вікно браузера.
Дозвіл на сповіщення
У перший раз при вході в SalesDrive в браузері буде запропоновано дозвіл показувати сповіщення:
Chrome:
Firefox:
Opera:
Якщо блоковані сповіщення
Якщо ви блокували сповіщення, то повторно запит на показ сповіщень вам не показується. Щоб все-таки дати дозвіл на показ сповіщень в даному випадку слід:
Chrome:
Клацнути на замочку в адресному рядку
Знайти розділ "Сповіщення"
Вибрати "Завжди дозволяти на цьому сайті"
FireFox:
Клацнути на замочку в адресному рядку
Клацнути на "Блокувати" напроти "Сповіщення" і в меню вибрати "Завжди дозволяти на цьому сайті"
Opera:
В адресному рядку ввести:
opera://settings/content/notifications
(це налаштування "Сповіщення")
Знайдіть свій субдомен salesdrive.me і виберіть "Дозволити"
Проксі-сервер
Якщо у вас в компанії вихід в інтернет здійснюється за допомогою проксі-сервера, то миттєві сповіщення можуть не працювати. В цьому випадку зверніться до адміністратора вашої компанії.