Дублікати контактів можуть виникнути в наступних ситуаціях:
Два менеджери ввели одного і того ж контакту.
Один клієнт два рази відправив заявку онлайн.
При заповненні контакту - ми створили нового замість того, щоб вибрати існуючого.
Дублікати контактів погані наступним:
У картці контакту ми бачимо лише частину заявок/нотаток/дзвінків/задач (інша частина заявок/нотаток/дзвінків/задач прив'язана до дублюючого контакту).
Може скластися ситуація, що з одним і тим же клієнтом працює 2 менеджера.
Індикація дублікатів контактів
Коли в системі є контакти з однаковим телефоном або емейлом, то біля телефону/емейлу система відображає кількість знайдених повторів:
Об'єднання дублікатів контактів
При роботі зі списку заявок, клацніть на телефон/емейл подвійним кліком для переходу в режим редагування. Біля телефону/емейлу з повтором - натисніть на індикатор кількості повторів:
Видасться вікно зі списком інших контактів з таким самим телефоном/емейлом.
Клацніть на той контакт, з яким потрібно об'єднати поточний контакт.
Якщо у контактів, що об'єднуються, є поля з різними (конфліктуючими) значеннями, то видасться повідомлення з вибором, яке значення залишити:
Виберіть потрібне значення і натисніть "Об'єднати".
В результаті об'єднання, будуть збережені дані від обох контактів, що об'єднуються: