Розподілення заявок по менеджерах
Режими роботи з заявками з сайту
Режими роботи з заявками з сайту в SalesDrive:
- Без авторозподілення
Вхідні заявки надходять в систему без менеджера. Менеджери самі розбирають заявки.
- Авторозподілення заявок
При надходженні заявки з сайту, заявка присвоюється менеджеру виходячи з:
- доступності менеджера (зайнятий/вільний);
- пріоритетів менеджера (менеджеру з удвічі більшим пріоритетом присвоїться вдвічі більше заявок);
- фільтрів авторозподілення (заявки присвоюються менеджерам, які спеціалізуються на даній послузі).
Відео: Як налаштувати авторозподілення заявок онлайн
Переваги "Авторозподілення по менеджерах"
За допомогою інструменту SalesDrive "Авторозподілення по менеджерах" ви уникаєте ситуацій:
- Один менеджер забирає всі заявки, а інші сидять без діла.
- Менеджери не оперативно реагують на заявки з сайту, оскільки не можуть розібратися, кому потрібно обробляти замовлення.
- Заявка присвоюється менежеру, який знаходиться на зустрічі, захворів або у відпустці. В результаті заявка вчасно не обробляється.
- Заявка присвоюється менеджеру, який не спеціалізується на даній послузі.
Включення авторозподілення по менеджерах
- Зайдіть в меню бази заявок: Налаштування - Налаштування і інтеграції
- Поставте галочку "Авторозподілення заявок між менеджерами".
- Натисніть "Оновити".
Налаштування авторозподілення по менеджерах
- Зайдіть в меню бази заявок: Налаштування - Загальні налаштування і інтеграції
- Перейдіть за посиланням "Фільтри для авторозподілення по менеджерах".
За замовчуванням в базі заявок створюється "Фільтр за замовчуванням", який розподіляє по менеджерах всі заявки он-лайн:
Вибір менеджерів, кому розподіляти заявки
За замовчуванням встановлено приділяти заявку всім менеджерам, які мають доступ до даної базі заявок. Це можна змінити:
- Навпроти фільтра натисніть "Редагувати".
- В полі "Заявку приділяти менеджерам" - поставте "Вибраним":
- Позначте галочками менеджерів, кому привласнювати заявки з сайту автоматично.
- Натисніть "Оновити"
Пріоритети менеджерів
Зайдіть в "Фільтри для авторозподілення по менеджерах".
Напроти фільтра натисніть "Пріоритети"
За замовчуванням у всіх менеджерів - базовий пріоритет однаковий:
Як використовувати пріоритети, можна зрозуміти з прикладів нижче:
Приклад 1
- Усім менеджерам приділяти рівну кількість заявок з сайту.
Встановлюємо рівний базовий пріоритет для всіх менеджерів.
Приклад 2
- Дмитро Коваль повинен отримувати вдвічі більше заявок, ніж Наталія Марченко.
Встановлюємо для Дмитра пріоритет вдвічі більше:
Умови фільтрів авторозподілення
За допомогою фільтрів авторозподілення можна встановити, кому приділяти заявку. Наприклад:
- Корпоративних клієнтів відправляти на менеджера по корпоративним клієнтам.
- Направляти заявки на менеджерів, які спеціалізуються на цій послузі.
Приклад:
Фільтр |
На кого розподіляти |
Корпоративні клієнти з будь-якою послугою |
Заявку приділяти Ользі Панасенко. Якщо Ольга Панасенко "зайнята", то приділяти Дмитру Ковалю. |
Заявка на "послугу 1", або "послугу 2" |
Заявку приділяти Дмитру Ковалю. Якщо Дмитро Коваль зайнятий, то заявки приділяти рівномірно іншим менеджерам. |
Заявка на "послугу 3" |
Заявку приділяти Наталії Марченко. Якщо Наталія Марченко зайнята, то заявки приділяти рівномірно іншим менеджерам. |
Інші заявки |
Заявку приділяти рівномірно Дмитру Ковалю і Наталії Марченко. |