Відстеження цілей Google.Analytics при установці через Google Tag Manager
При відправці форм SalesDrive - викликається подія Google Tag Manager:
- Назва події: salesdriveFormSend
Не плутайте з подіями Google.Analytics - це подія Google Tag Manager!
При події salesdriveFormSend в Google Tag Manager ви повинні ініціювати подію в Google.Analytics. Для цього:
Крок 1: Вхід в Google Tag Manager
Зайдіть в Google Tag Manager і виберіть контейнер, з яким ви працюєте.
Крок 2: Тригери
- У лівому меню виберіть Triggers (Тригери).
- Натисніть "NEW" для створення нового тригера.
Крок 3: Створення нового тригера
- Введіть назву тригера, наприклад "salesdriveFormSend custom event"
- Клікніть в центрі в області "Trigger Configuration"
Крок 4: Тип тригера
Виберіть тип тригера "Custom Event":
Крок 5: Назва події для тригера
- В полі "Event name" введіть "salesdriveFormSend"
- Натисніть "SAVE" ("ЗБЕРЕГТИ")
Крок 6: Теги
- У лівому меню вибираємо "Tags" ("Теги")
- Натискаємо "NEW"
Крок 7: Створення тега
- Вводимо назву тега, наприклад "Google Analytics Event - SalesDriveForm Send"
- Клікаємо в області Tag Configuration
Крок 8: Налаштування тега
- Tag type = Universal Analytics (той же тип тега, який ви використовуєте для Google.Analytics)
- Track Type = Event
- Category = salesdriveForm
- Action = send
- Google Analytics Settings = {{Tracking ID}}
Крок 9: Тригер для тега
- Для нашого тега вибираємо тригер, який ми створили на кроках 2-5.
- Натискаємо "SAVE" ("Зберегти")
Крок 10: Публікація змін
Натисніть "SUBMIT", а потім у вікні, що з'явиться, - "PUBLISH":
Що в результаті?
В результаті при відправці веб-форм SalesDrive, в Google.Analytics буде ініціюватися подія з параметрами:
- Category (Категорія події) = salesdriveForm
- Action (Дія) = send
Щоб налаштувати конверсії в Google.Analytics на дану подію - прочитайте інструкцію тут.