В налаштуваннях рекламної кампанії вкажіть кампанії Google.Adwords, які відповідають даній рекламній кампанії в поле "Кампанія":
Якщо рекламній кампанії відповідають всі витрати на Google.Adwords, то поле "Кампанія" залиште пустим.
Витрати по місяцях
Ви можете ввести витрати по місяцях на рекламну кампанію вручну.
Наприклад, ви можете ввести:
Витрати на послуги SEO-компанії по розкрутці сайту для введення витрат на залучення SEO-трафіку.
Ввести витрати на ведення контекстної реклами рекламним агентством (собівартість кліків може імпортуватися з Google.Adwords автоматично).
Витрати на друк і розповсюдження друкованих листівок в даному місяці.
Оплата за відвідування по Google.Analytics
Ви можете ввести, скільки коштує в середньому відвідування по даній рекламній кампанії.
Наприклад, якщо перехід коштує 1$, і по даній рекламній кампанії було 1000 відвідувань за даний період, то витрати на рекламну кампанію будуть рахуватися як 1$*1000=1000$.