Введення витрат на рекламну кампанію

Перейдіть в налаштування кампанії:

Варіанти витрат на кампанію:

Оплата за кліки Google.Adwords (імпорт з Google.Analytics)

  1. Введіть доступ Google.Analytics в налаштуваннях інтеграції з сайтом.
  2. Увімкніть автоматичну позначку тегами в Google.Adwords.
  3. Зв'яжіть акаунти Google.Analytics і Google.Adwords.
  4. В налаштуваннях рекламної кампанії вкажіть кампанії Google.Adwords, які відповідають даній рекламній кампанії в поле "Кампанія":

    Якщо рекламній кампанії відповідають всі витрати на Google.Adwords, то поле "Кампанія" залиште пустим.

Витрати по місяцях

Ви можете ввести витрати по місяцях на рекламну кампанію вручну.

Наприклад, ви можете ввести:

Оплата за відвідування по Google.Analytics

Ви можете ввести, скільки коштує в середньому відвідування по даній рекламній кампанії.

Наприклад, якщо перехід коштує 1$, і по даній рекламній кампанії було 1000 відвідувань за даний період, то витрати на рекламну кампанію будуть рахуватися як 1$*1000=1000$.

Реєстрація в SalesDrive

.salesdrive.me

Реєструючись, ви погоджуєтеся на обробку персональних даних і приймаєте умови публічного договору (оферти).