Завдяки передачі даних про рекламне джерело з Prom, в SalesDrive ви будете бачити, скільки замовлень, і на яку суму принесло кожний рекламний канал.
Prom передає в SalesDrive при замовленні онлайн:
- Якщо ви використовуєте utm-мітки, то передаються utm-мітки.
- Якщо ви не використовуєте utm-мітки, то передаються дані про пошукову систему чи про сайт, з якого клієнт перейшов у ваш інтернет-магазин.
Детальніше про utm-мітки
utm-мітки передаються:
- при замовленнях з сайту на Prom
utm-мітки НЕ передаються:
- при замовленнях з порталу Prom
- при замовленнях через мобільний додаток
Які utm-мітки передаються з Prom:
- utm_source
- utm_medium
- utm_campaign
Які utm-мітки НЕ передаються з Prom:
Приклад url для реклами:
https://yoursite.prom.ua/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=campaign_name
Як це працює
- В рекламі, приміром в Google Ads, ви встановлюєте цільову сторінку вигляду:
https://yoursite.prom.ua/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=campaign_name
- Потенційний клієнт заходить на цільову сторінку, помічену utm-мітками.
- Потенційний клієнт може залишати ваш сайт, і повертатися знову. Впродовж місяця по користувачу буде зберігатися інформація, що користувач прийшов з utm_source=google, utm_medium=cpc, utm_campaign=campaign_name.
- Користувач робить замовлення онлайн на вашому сайті yoursite.prom.ua.
- В SalesDrive приходить замовлення, в якому передаються дані про рекламне джерело.
Якщо ви не помічаєте цільові сторінки utm-мітками
Якщо користувач перейде на ваш сайт https://yoursite.prom.ua/ з реклами, з пошукової системи, або з інших сайтів, то в SalesDrive ви побачите джерело переходів (навіть якщо ви не використовуєте utm-мітки). Наприклад, при переході з органічного пошуку Google, в SalesDrive заповняться дані:
- джерело = google
- канал = organic
Як включити в SalesDrive поля про рекламне джерело
За замовчуванням, в заявках SalesDrive - відключені поля про рекламне джерело:
- Джерело
- Канал
- Кампанія (utm_campaign)
- Рекламна кампанія
Ви можете ці поля відобразити:
- В редагуванні заявки
- Налаштування → Налаштування заявок → Відобразити приховані поля
- В списку заявок

Додатково
Для більш повної картини по рекламних кампаніях, ви можете налаштувати інтеграцію з Google.Analytics.
» Відео по відстеженню ефективності рекламних кампаній