Отримання виписок з розрахункових рахунків NovaPay.
Читати даліАвтофіскалізація, скасування замовлення покупцем, шаблони чат-повідомлень, організація за замовчуванням, статус переадресованих ТТН Нової Пошти, інтеграція з RIA.com, Zakupka та інші оновлення.
Читати даліМожливість налаштувати які менеджери можуть використовувати і редагувати шаблони чатів.
Читати даліВстановіть організацію за замовчуванням у документах, в заявках створених вручну, в заявках онлайн в залежності від сайту.
Читати даліШаблони чат-повідомлень з підстановкою даних контакту і заявки.
Читати даліОтримуйте замовлення з RIA.com в CRM SalesDrive.
Читати даліПри переадресації ТТН Нової Пошти замінюється на ТТН переадресації.
Читати даліМожливість видачі чеків з рештою при оплаті готівкою.
Читати даліПоле "Країна виробник" в картці товару.
Читати даліВ інтеграції з Епіцентр: Передача даних замовника і отримувача, якщо вони відрізняються.
Читати далі