У твоїй компанії є декілька підрозділів? Ви пропонуєте різні типи послуг, за якими немає сенсу звалювати всіх клієнтів в одну базу?
Ти можеш вести різні клієнтські бази в одному акаунті SalesDrive!
З SalesDrive тобі не потрібно заводити кілька акаунтів і постійно переключатися між підрозділами.
Наприклад, твоя компанія пропонує навчання для дорослих і для дітей. З дітьми і дорослими працюють різні менеджери, у різних підрозділів - різна схема продаж, різні навчальні програми. У той же час, директор, HR, маркетолог - повинні мати доступ до обох підрозділів. В цьому випадку, найбільш зручно буде створити два підрозділи з окремими клієнтськими базами.
Твоя компанія має підрозділи в різних регіонах. У різних регіонах працюють різні менеджери, різні клієнти, яких немає сенсу змішувати. В цьому випадку створити різні підрозділи в SalesDrive - буде для тебе оптимальним рішенням!
Керуй декількома підрозділами компанії легко з SalesDrive!