Якщо у вас стоїть віртуальна АТС, наприклад Phonet, Binotel, LiraX, - усі вхідні та вихідні дзвінки попадають в CRM SalesDrive. Дзвінки прив'язуються до контакту, заявки, до менеджера. По кожному дзвінку доступний запис розмови.
Віртуальні IP-АТС вимагають хорошого інтернет-з'єднання і підходять для обробки дзвінків в офісі.
Але що робити, якщо у нас співробітники часто працюють на виїздах і з клієнтами спілкуються через мобільні телефони?
Варіанти:
Варіант 1: Софтфон на мобільному і віртуальна АТС

Як працює:
- Ви підключаєтеся до будь-якої віртуальної АТС.
- Встановлюєте на ваш мобільний телефон Android/iOS безкоштовний софтфон (як правило, Zoiper). Софтфон - це програма для здійснення дзвінків через інтернет.
- Усі дзвінки менеджер здійснює через програму Zoiper.
- Зв'язок відбувається через мобільний інтернет (або через WiFi, якщо мобільний телефон під'єднаний до WiFi.
- Усі дзвінки (в тому числі запис розмов) - фіксуються в віртуальній АТС і в CRM SalesDrive.
- Особисті дзвінки менеджер може робити зі свого мобільного не через Zoiper, щоб вони не фіксувалися в CRM.
Не рекомендується:
Цей варіант не рекомендується, тому що якість мобільного інтернету - не достатня для забезпечення хорошої якості зв'язку.
Скільки коштує:
- софтфон на телефон - безкоштовно.
- оплата за віртуальну АТС - відповідно до тарифів провайдерів віртуальних АТС.
Варіант2: Віртуальна АТС Phonet і FMC

Якщо ви є клієнтом віртуальної АТС Phonet, то Phonet пропонує послугу FMC.
Як працює:
- Ви купуєте CDMA-телефон для вашого співробітника.
- В цей CDMA-телефон ви ставите карточку компанії "Інтертелеком".
- Співробітник по роботі розмовляє лише через цей CDMA-телефон.
- Зв'язок відбувається не через інтернет, а через вишки "Інтертелекому". Тож по якості зв'язку - проблем немає.
- Усі дзвінки (в тому числі запис розмов) - фіксуються в АТС і в CRM SalesDrive.
Вартість:
- Разові витрати:
- CDMA-телефон - від 499 грн (кнопочний телефон) до 4200 грн смартфон Xiaomi Redmi 5А 3/32GB (CDMA+GSM).
- Підключення до Інтертелеком: 30 грн (R-UIM карта) + 25 грн (активація)
- Щомісячні витрати:
- Абонплата Phonet за 1 FMC-трубку: 25 грн/міс
- Абонплата Інтертелеком за 1 FMC-трубку:
- 54 грн/міс (вихідні дзвінки лише через номер Інтертелекому);
- 74 грн/міс (вихідні дзвінки через різних операторів міського і мобільного зв'язку).
- Абонплата за віртуальну АТС Phonet згідно тарифів (приблизно 399 грн/міс).
Варіант3: Віртуальна АТС Binotel і мобільний додаток на телефон Wire
Віртуальна АТС Binotel пропонує мобільний додаток Wire для телефонів Android.
Як працює:
- Ви під'єднуєтеся до віртуальної АТС Binotel.
- Купуєте співробітнику робочий мобільний телефон на Android.
- Скачуєте на телефон Android мобільний додаток Wire від Binotel.
- Усі дзвінки з мобільного телефона (в тому числі запис розмов) фіксуються в АТС Binotel і в CRM SalesDrive.
- Зв'язок відбувається через GSM-вишки без використання інтернету.
Вартість:
- Разово:
- Телефон на Android для кожного співробітника.
- Підключення цього телефону на Android до мобільного оператора.
- Щомісяця:
- Абонплата за АТС Binotel: Орієнтовно 435 грн/міс.
- За кожен мобільний телефон з додатком Wire: 75 грн/міс.
Варіант4: Мобільний додаток "Мои звонки"
Як працює:
Скільки коштує:
- За кожен мобільний телефон: 150 рублів/місяць (приблизно 65 грн/міс).
- Для кожного співробітника певно доведеться купити окремий телефон на Android, адже співробітник не захоче, щоб розмови з його особистого мобільного фіксувалися в CRM і записувалися розмови.
Плюси:
- Цей варіант - самий дешевий, оскільки не вимагає додаткових щомісячних оплат за віртуальну АТС.
- Саме просте і швидке підключення.
Мінуси:
- Немає маршрутизації вхідних дзвінків на загальний офісний телефон компанії.
- Немає можливості внутрішнього переключення між менеджерами.
- Немає оптимізації витрат на вихідні дзвінки (віртуальні АТС оптимізують витрати на вихідні дзвінки приміром направляючи дзвінок на Київстар через карточку Київстар).
Варіант5: Мобільна АТС Київстар

Як працює:
- Ви підключаєтеся до мобільної АТС Київстар: https://ats.kyivstar.ua/uk.
- На робочі телефони співробітників ставите сім-картки Київстар, під'єднані до АТС Київстар.
- З'єднання відбувається через GSM вишки Київстар.
- Усі дзвінки фіксуються в CRM SalesDrive. Запис розмов - не зберігається (мобільна АТС Київстар не записує розмови).
Скільки коштує:
- Разово:
- 1275 грн - підключення АТС. Плюс 1275 грн - підключення послуги "API" для інтеграції з CRM. Всього разовий стартовий платіж: 2550 грн.
- Щомісячно:
- За кожний номер: 19 грн - абонплата за АТС.
- 129 грн - абонплата за кожний номер за підключення до CRM по API.
- Плата за телефонний пакет Київстар за кожний номер.
- Тестовий період АТС Київстар: 60 днів.
Мінуси:
- Дороге підключення і абонплата.
- АТС Київстар - запустилася не так давно (десь з 01.01.2018), тож не ясно, на скільки там все ідеально працює.
- Немає додаткових "плюшок", які є в інших АТС: callback-віджет, запис розмов, маршрутизація на менеджера контакту із CRM, плагіни для Chrome, дзвінок в 1 клік.
- Обмеження, що треба використовувати лише корпоративні пакети Київстар.
Плюси:
- Можливість використовувати на iPhone (Мои Звонки, Binotel Wire - лише для Android, Phonet FMC - там треба купляти окрему cdma-трубку).
- Можливість переключати дзвінки на інших операторів з мобільного.
Комбінування варіантів
Ви можете комбінувати різні варіанти, приміром:
- Офісним співробітникам, кол-центру поставити віртуальну АТС Phonet/Binotel/LiraX.
- Співробітникам, що працюють поза офісом - поставити "Мои звонки".
В результаті, дзвінки як з офісу, так і співробітників на виїзді будуть фіксуватися в CRM SalesDrive.